Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Etické požiadavky na dôveryhodnosť umelej inteligencie

Publikované: Autor/i: -

Výber otázok

ĽUDSKÝ FAKTOR

  • Ako ovplyvňuje systém umelej inteligencie didaktickú úlohu učiteľa?
  • Je učiteľ schopný všimnúť si anomálie, diskrimináciu?
  • Absolvovali školenia a získali informácie potrebné na efektívne používanie systému a zaistenie toho, aby bol bezpečný a nespôsoboval škody alebo neporušoval práva študentov?

TRANSPARENTNOSŤ

  • Vedia učitelia a vedúci pracovníci o metódach a funkciách umelej inteligencie, ktoré systém využíva?
  • Aké spoľahlivé sú predpovede, hodnotenia a klasifikácie systému umelej inteligencie pri vysvetľovaní a hodnotení relevantnosti jeho využitia?
Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Príspevok na lyžiarsky kurz N

Publikované:

Príspevok na kurzy pohybových aktivít v prírode na rok 2023 A

Publikované: Aktualizované:

Finančné prostriedky na lyžiarsky kurz N

Publikované:

Vychovávateľ ako inštruktor lyžovania N

Publikované:

Otázka: So záujmom som si prečítal informáciu, že učiteľ prvého stupňa môže byť inštruktorom lyžovania bez toho, aby absolvoval ďalšie certifikované vzdelávanie. Hľadal som možnosť pre naše učiteľky absolvovať takýto kurz, no nepodarilo sa mi to. Doteraz nás presviedčali, že je to povinnosťou každých sedem rokov. Vzťahuje sa vyhláška aj na vychovávateľku, ktorá absolvovala strednú pedagogickú školu v Modre, keďže si môže dopĺňať úväzok kvalifikovaným vyučovaním výchov na I. stupni?