Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Kľúčové slovo Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby


Predmety ILS a KZ pri individuálne začlenenom žiakovi so sluchovým postihnutím N

Autor/i: RNDr. Bc. Mária Takáčová

Ako treba postupovať pri individuálne začlenenom žiakovi so sluchovým postihnutím v základnej škole vo vzdelávacej oblasti Špeciálno- pedagogická podpora v predmete Komunikačné zručnosti a Individuálna logopedická intervencia, ak škola nemá logopé...

Prestávky asistenta učiteľa N

Autor/i: RNDr. Bc. Mária Takáčová

Žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami má prideleného asistenta učiteľa. Ten však s ním cez prestávky, kedy vzniká najviac konfliktov, nie je. Asistent trávi čas v zborovni. Akú by mal mať pracovnú dobu asistent učiteľa? Mal by byť po...

Špeciálno-pedagogická podpora u žiakov s vývinovými poruchami učenia N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Koľko žiakov má byť na hodine vyučovacieho predmetu rozvoj špecifických funkcií? Môžu sa spájať do skupín žiaci s vývinovými poruchami učenia rôznych tried? Žiaci s vývinovými poruchami učenia majú v rámcovom učebnom pláne vyšší počet hodín ako os...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Zásady poskytovania prvej pomoci - zlomeniny lebky, tvárových kostí a rebier N

Publikované:

Zlomeniny lebky patria medzi závažné poranenia, pri ktorých predpokladáme poranenie mozgu. Zlomeniny môžeme nahmatať ako preliačinu (preliačené časti lebky sa vtlačia do mozgu). Pri každej rane na hlave musíme myslieť na poranenie mozgu. Ak je pacient pri vedomí vyšetríme postihnutého v tej polohe v akej sa nachádza a prípadné krvácanie ošetríme sterilným prekrytím.