Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Zdravotné znevýhodnenie

Prípravný ročník v špeciálnych triedach pre žiakov so zdravotným znevýhodnením N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Sme ZŠ s MŠ, máme zriadené aj špeciálne triedy pre žiakov so zdravotným znevýhodnením - mentálne postihnutie. Pri zápise žiakov na vzdelávanie do základnej školy všetky deti absolvovali posúdenie školskej zrelosti poradenským zariadením. Niektoré ...

Problémové aspekty hodnotenia zo strany učiteľa N

Autor/i: prof. Ing. Ján Bajtoš, PhD. , Ing. Andrea Marhevková

Učiteľ svojou činnosťou ovplyvňuje celý priebeh vyučovacieho procesu, etapu kontroly a hodnotenia výsledkov, vyučovania nevynímajúc. Od jeho pedagogických schopností a osobnostných predpokladov závisí spôsob preverovania, hodnotenia a klasifikácie...

Rozdiel medzi individuánym učebným plánom a individuálnym vzdelávaním N

Autor/i: PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD.

Je rozdiel medzi individuálnym učebným plánom a individuálnym vzdelávaním? Moja dcéra je dlhodo bochorá a ide na tretiu operáciu v priebehu 2. polroka školského roka. Riaditeľka školy povolila individuálny učebný plán (nie individuálne vzdelávanie...

Rozhodnutie ministra o obnovení školského vyučovania N

Autor/i: -

ÚVZ SR opatrením z 22. 5. 2020 rozšíril výnimku z uzatvorenia zariadení pre deti a mládež o niektoré školy a školské zariadenia. Na základe toho minister školstva, vedy, výskumu a športu s účinnosťou od 1. 6. 2020 rozhodol o obnovení školského vyu...

Špeciálno-pedagogická podpora u žiakov s vývinovými poruchami učenia N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Koľko žiakov má byť na hodine vyučovacieho predmetu rozvoj špecifických funkcií? Môžu sa spájať do skupín žiaci s vývinovými poruchami učenia rôznych tried? Žiaci s vývinovými poruchami učenia majú v rámcovom učebnom pláne vyšší počet hodín ako os...

Špecifické predmety alebo reedukácia v IVP N

Autor/i: PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD.

Môžu žiaci sa so zdravotným znevýhodnením, ktorí sú oslobodení od vyučovania 2. cudzieho jazyka, zúčastňovať v čase vyučovania tohto predmetu vyučovacích hodín u školskej špeciálnej pedagogičky?

Výber z odporúčaní ŠŠI pre materské školy N

Autor/i: -

Správa o stave a úrovni výchovy a vzdelávania v školách a v školských zariadeniach v SR /výber/ 1 978 inšpekcií a 10 750 hospitácií vykonala v školskom roku 2016/2017 Štátna školská inšpekcia. Zistenia spracovala do Správy o stave a úrovni výchovy...

Výber z odporúčaní ŠŠI pre stredné školy N

Autor/i: -

Správa o stave a úrovni výchovy a vzdelávania v školách a v školských zariadeniach v SR /výber/ 1 978 inšpekcií a 10 750 hospitácií vykonala v školskom roku 2016/2017 Štátna školská inšpekcia. Zistenia spracovala do Správy o stave a úrovni výchovy...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

  • Typ školy
  • Zriaďovateľ