Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Etické požiadavky na dôveryhodnosť umelej inteligencie

Publikované: Autor/i: -

Výber otázok

ĽUDSKÝ FAKTOR

  • Ako ovplyvňuje systém umelej inteligencie didaktickú úlohu učiteľa?
  • Je učiteľ schopný všimnúť si anomálie, diskrimináciu?
  • Absolvovali školenia a získali informácie potrebné na efektívne používanie systému a zaistenie toho, aby bol bezpečný a nespôsoboval škody alebo neporušoval práva študentov?

TRANSPARENTNOSŤ

  • Vedia učitelia a vedúci pracovníci o metódach a funkciách umelej inteligencie, ktoré systém využíva?
  • Aké spoľahlivé sú predpovede, hodnotenia a klasifikácie systému umelej inteligencie pri vysvetľovaní a hodnotení relevantnosti jeho využitia?
Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk