Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Učiteľka MŠ - zaradenie do platovej triedy

Publikované: Autor/i: PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD.

Učiteľka má päťročnú prax v materskej škole, ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (učiteľstvo pre 1. stupeň ZŠ), pred rokom si urobila maturitu na strednej pedagogickej škole v študijnom programe učiteľstvo pre materské školy, má ukončené adaptačné vzdelávanie. Pred maturitou bola zaradená do 9. PT ako nekvalifikovaná učiteľka s vysokoškolským vzdeláním 2. stupňa, po vykonaní maturity ju nechali v 9. PT ako kvalifikovanú učiteľku. Nesplnila táto učiteľka zaradenie do 10. PT v kariérovom stupni samostatný pedagogický zamestnanec?

Platí Vyhláška MŠ SR č. 437/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné pred

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Jednotkový koeficient na prepočítaného žiaka N

Publikované:

Ministerstvo financií SR každoročne zverejňuje na svojej webovej stránke východiskové štatistické údaje a podiel obcí na výnose dane z príjmov fyzických osôb (ďalej len „DPFO“) nasledujúci rok. Na základe zverejnených štatistických údajov zverejnilo ministerstvo 6. 12. 2019 štatistické údaje a podiel obcí na výnose DPFO na rok 2020, z ktorého vychádza jednotkový koeficient na jedného prepočítaného žiaka na rok 2020 vo výške 95,28 eur. Čo tento koeficient znamená a ako majú mestá a obce na základe tohto koeficientu prerozdeliť podielové dane medzi svoje organizácie?

KVALIFIKÁCIA - školský psychológ N

Publikované:

Kvalita života žiaka v škole

Publikované:

Zrejme neuvedieme nič nové, ak pripomenieme, že v súvislosti s rastúcimi požiadavkami na vzdelávanie, a teda aj na vedomosti žiakov, sa v literatúre najčastejšie analyzujú a riešia otázky obsahu vzdelávania, uplatňovanie nových metód, foriem a koncepcií vzdelávania, zavádzanie informačných a komunikačných technológií do vyučovania a pod. Pojmy inovácia, modernizácia, racionalizácia, efektívnosť, optimalizácia a viaceré ďalšie sa stali súčasťou pedagogickej a didaktickej terminológie.

Nedostatky zisťované kontrolnými orgánmi pri vybavovaní sťažností N

Publikované:

Postup pri vybavovaní sťažnosti upravuje zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach (ďalej len „zákon o sťažnostiach“), ktorý bol od 1. júna 2017 novelizovaný zákonom č. 94/2017 Z. z.. 

Ochrana údajov o plate zamestnanca A

Publikované: Aktualizované: