Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

12 % príplatok za profesijný rozvoj

Publikované: Autor/i: Ing. Mgr. Zdenka Juríková Matulová

Zamestnankyňa má ukončenú VŠ II. stupňa v študijnom programe história a geografia. Toho času vyučuje na I. stupni ZŠ ako nekvalifikovaná, zaradená o triedu nižšie, pretože nemala vzdelanie pre I. stupeň ZŠ. V júni 2022 menovaná ukončila rozširujúce štúdium v špecializácii: primárna pedagogika, čím získala vzdelanie potrebné pre kvalifikovanosť na prvom stupni ZŠ a bude preradená o platovú triedu vyššie. Keďže menovaná ukončila rozširujúce štúdium, patrí jej zároveň aj 12 % príplatok za profesijný rozvoj (menovaná spĺňa podmienku výkonu pracovnej činnosti viac ako 2 roky na vyplácanie príplatku)? Menovaná momentálne nemá priznaný žiadny príplatok za profesijný rozvoj.

Zamestnávateľ podporuje profesijný rozvoj zamestnancov aj priznaním príplatku za profesijný rozvoj. Podmienkou pre priznanie už nie sú 2 roky činnosti, ale úspešné ukončenie adaptačného vzdelávania. Za úspešné absolvovanie rozširujúceho štúdia, tak ako je uvedené v

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Otvorenosť, dôvera a kompetentnosť v pedagogickom tíme N

Publikované:

Otvorenie priestoru pre dialóg predpokladá zrelosť komunikujúcich. Napriek tomu, že najviac problémovou oblasťou spolupráce môže byť práve akceptovanie rozdielnosti názorov, je otvorenosť v tomto smere základnou podmienkou znižovania frustrácie v tíme. Bez nej by vedúci pedagogickí zamestnanci škôl iba ťažko získavali dôležité informácie.