Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zmena úväzku vedúcich zamestnancov pri neotvorení triedy jednej z organizačných zložiek.

Publikované: Autor/i: JUDr. Ing. Lucia Pivarníková

Sme spojená škola, ktorá má dve organizačné zložky: gymnázium a strednú odbornú školu. Od 1. septembra 2022 neotvárame žiadnu triedu gymnázia (ani nemáme už žiadne ročníky gymnázia). Od 1. septembra 2022 budeme mať 21 tried. Akým typom školy sa mám riadiť (podľa nariadenia vlády č. 201/2019 Z. z.) pri úväzku vedúcich zamestnancov - spojená škola alebo už len stredná odborná škola? 

Podľa § 39 ods. 1 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vedúcim p

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Jednotkový koeficient na prepočítaného žiaka N

Publikované:

Ministerstvo financií SR každoročne zverejňuje na svojej webovej stránke východiskové štatistické údaje a podiel obcí na výnose dane z príjmov fyzických osôb (ďalej len „DPFO“) nasledujúci rok. Na základe zverejnených štatistických údajov zverejnilo ministerstvo 6. 12. 2019 štatistické údaje a podiel obcí na výnose DPFO na rok 2020, z ktorého vychádza jednotkový koeficient na jedného prepočítaného žiaka na rok 2020 vo výške 95,28 eur. Čo tento koeficient znamená a ako majú mestá a obce na základe tohto koeficientu prerozdeliť podielové dane medzi svoje organizácie?

KVALIFIKÁCIA - školský psychológ N

Publikované:

Kvalita života žiaka v škole

Publikované:

Zrejme neuvedieme nič nové, ak pripomenieme, že v súvislosti s rastúcimi požiadavkami na vzdelávanie, a teda aj na vedomosti žiakov, sa v literatúre najčastejšie analyzujú a riešia otázky obsahu vzdelávania, uplatňovanie nových metód, foriem a koncepcií vzdelávania, zavádzanie informačných a komunikačných technológií do vyučovania a pod. Pojmy inovácia, modernizácia, racionalizácia, efektívnosť, optimalizácia a viaceré ďalšie sa stali súčasťou pedagogickej a didaktickej terminológie.

Nedostatky zisťované kontrolnými orgánmi pri vybavovaní sťažností N

Publikované:

Postup pri vybavovaní sťažnosti upravuje zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach (ďalej len „zákon o sťažnostiach“), ktorý bol od 1. júna 2017 novelizovaný zákonom č. 94/2017 Z. z.. 

Ochrana údajov o plate zamestnanca A

Publikované: Aktualizované: