Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Online časopis

Triedenie predmetov podĺa tvarov – variant C (ŠZŠ)

Dátum: Rubrika: Príklad z praxe Zo seriálu: Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby

Metodický list k pracovnému listu č. 1

Cieľom aktivity je triediť a rozlíšiť predmety podľa tvaru, pozorovať predmety rôznych tvarov. Podnecovať motiváciu a záujem o pracovnú činnosť. Obťahovať predmety po línii, priradiť obrázky so správnym tvarom ťahaním línie.

Funkcie: motivačná, regulačná, komunikačná, integračná, aplikačná.

Cieľ:

  • Kognitívny: Triediť a rozlíšiť predmety podľa tvaru – hranatý, špicatý, okrúhly.
  • Afektívny: Pozorovať predmety rôznych tvarov. Podnecovať motiváciu a záujem o pracovnú činnosť.
  • Psychomotorický: Obťahovať po línii, priradiť obrázky so správnym tvarom ťahaním línie.

<

Pre zobrazenie článku nemáte dostatočné oprávnenia.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk